Czym jest Blog Marketing?

Blog Marketing to działania promocyjno – wizerunkowe prowadzone w ramach popularnych blogów internetowych.

Szeroko pojęte działania z zakresu Blog Marketing mogą być wdrażane za pośrednictwem bloga firmowego, czyli bloga prowadzonego na rzecz przedsiębiorstwa i pod jego marką. Blog marketing może być też prowadzany z wykorzystaniem tzw. floga (z ang. fake blog), czyli nieoficjalnego bloga prowadzonego na rzecz przedsiębiorstwa, naśladującego „neutralny” blog osobisty.

Dla kogo jest Blog Marketing?

Blog Marketing to idealne narzędzie marketingowe do budowania zaplecza wartościowej treści na stronie WWW (tzw. content marketing), przyciągnięcia uwagi klientów z grupy docelowej, nawiązania kontaktu i interakcji z konsumentem, oraz kreowania pozytywnego wizerunku marki, a w konsekwencji osiągania spektakularnych rezultatów sprzedażowych.

Dlaczego wybrać Blog Marketing?

  • Dobrze poprowadzony blog tematyczny, to wizerunek eksperta dla powiązanej z nim marki. Wartościowe wpisy na blogu, zwiększą autorytet firmy w oczach klientów oraz kontrahentów, co bezpośrednio przełoży się na większą ilość zleceń oraz możliwość uzyskania wyższych marż.

  • Blog to skuteczna metoda na zwiększenie ruchu na Twojej stronie internetowej. Przekierowania z bloga mogą znacznie zwiększyć grono odbiorców treści na Twojej stronie WWW.

  • Blog zwiększy widoczność Twojej strony WWW w wyszukiwarkach internetowych. Wyszukiwarka Google wysoko indeksuje strony, na których regularnie pojawiają się nowe, unikatowe i wartościowe dla czytelnika treść (tak zwany „content marketing”).

  • Blog firmowy to doskonałe narzędzie informacyjne. Blog może być wykorzystany między innymi do informowania o nowych produktach lub usługach, promocjach, rabatach, eventach oraz o istotnych zmianach w firmie.

  • Blog daje możliwość obustronnej komunikacji z konsumentem. Dzięki systemowi komentarzy pod wpisami lepiej poznasz opinie oraz potrzeby swoich klientów, a także czytających blog osób z grupy docelowej.

Podstawowe korzyści ze współpracy z nami: 

  • Przygotowanie merytoryczne – wpisy na blog zostaną przygotowane przez doświadczonego copywritera, który dokładnie pozna Twoją branżę, markę produkt lub usługę.

  • Odpowiedni dobór platformy blogowej – w zależności od potrzeb i założonych celów kampanii, stworzymy oraz poprowadzimy blog lub mikroblog na jednej z wielu dostępnych platform blogowych, lub przygotujemy blog od podstaw.

  • Funkcjonalność i atrakcyjna szata graficzna – blog zostanie przygotowany z udziałem współpracujących z nami grafików oraz doświadczonych copywriterów.

  • SEO copywriting tekstów – przygotowane przez nas wpisy na blog w odpowiedni sposób nasycimy istotnymi słowami kluczowymi, co przełoży się na wyższe pozycje Twojej strony WWW w wyszukiwarce internetowej Google.

  • Przemyślane i absorbujące wpisy – przygotujemy treści dostosowane do celów kampanii, grupy docelowej oraz branży.

  • Regularna aktualizacja bloga – prowadzone przez nas blog, uaktualnimy o absorbujące teksty, unikatowe zdjęcia, ciekawe filmy oraz najnowsze informacje z branży.

  • Angażowanie czytelników – Osoby odwiedzające blog będą wciągane w interakcję za pośrednictwem systemu komentarzy pod wpisami.