Autor: Jerzy Kowalski

Obowiązkowo od 30 marca Facebook Fan Page otrzyma nowy wygląd. Strony firmowe ubrane zostaną w Timeline, czyli oś czasu działająca identycznie jak na stronach profilowych użytkowników.

 

Co się zmieniło?

Dostaniemy tło dla profilu czyli Cover Photo. Jest to gadżet, który pozwoli umieścić grafikę na samej górze strony firmowej, w rozdzielczości:  850 px na 315 px – dokładnie tak jak na profilach użytkowników.

Zmianie ulegnie również zdjęcie profilowe. Maksymalny rozmiar, na jaki możemy sobie teraz pozwolić to 180 px na 180 px.

 

Facebook Timeline

 

Nowy wygląd dla zakładek i aplikacji. Znajdują się pod Cover Photo, na pasku z głównymi informacjami o firmie. Maksymalnie będziemy mogli zamieścić ich 12 – z możliwością zmiany ich kolejności. Widoczne są tylko pierwsze 4,  fan by zobaczyć wszystkie musi rozwinąć menu.

Zmiany w wyświetlaniu zawartości zakładek. Dotychczas mieliśmy do wykorzystania 520 px szerokości, z nowym timeline obszar ten powiększy się do rozmiarów 760 px.

Mamy możliwość nadawania ważności postów. Powoduje to, że np. kiedy prowadzimy konkurs lub promocje nie powielamy na tablicy treści tego samego typu, tylko zamieszczamy ją raz, wpis zostaje oznaczony czerwoną wstążką i zawsze wyświetla się w pierwszej kolejności na osi.

Dostaniemy możliwość otrzymywania wiadomości od fanów. Przycisk “wiadomość” dostępny jest teraz na pasku z informacjami o stronie.

Timeline oferuje na nowo zaprojektowany panel administracyjny z nowymi funkcjami. Administrator strony dostanie możliwość interakcji z fanami – komentarze oraz wpisy na tablicy, prosto ze swojego panelu.

Zmieni się również sposób wyświetlania powiadomień o aktywnościach użytkowników na stornie.

Więcej o Timeline: http://www.facebook.com/about/timeline

Zapraszamy do sprawdzenia naszej oferty Facebook Marketingu dla firm.