Co to są linki sponsorowane Google Ads?
Linki sponsorowane Google Ads to nie tylko reklama w wyszukiwarce internetowej Google
Reklamy utworzone za pośrednictwem platformy Google Ads, można wyświetlać także na stronach WWW, które są partnerami Google w tzw. „sieci reklamowej” Google AdSense. Kierując reklamy na sieć reklamową Google, możemy sami określić adresy strony WWW dopuszczone do ekspozycji naszych reklam, lub wyświetlać reklamy kontekstowo przy treściach tematycznie powiązanych z promowaną działalnością – np. reklamy agencji marketingowej przy artykule dotyczącym skutecznych metod promocji w Internecie. Reklamy Google Ads kierowane na sieć reklamową mogą być wyświetlane nie tylko w formie tekstowej, ale także w formie grafiki – tzw. bannera reklamowego.
Główną zaletą linków sponsorowanych jest wysoka skuteczność reklam generowanych za pośrednictwem platformy Google Ads
Wysoka skuteczność reklam Google Ads wynika między innymi z kontekstowego dopasowania linków sponsorowanych do zapytania wpisanego w wyszukiwarce internetowej lub w przypadku sieci reklamowej Google – miejsca ekspozycji reklam. Linki sponsorowane cechują się także małą inwazyjnością reklam, oraz dużymi możliwościami monitorowania i optymalizacji kampanii Google Ads.
Dlaczego warto wybrać linki sponsorowane Google Ads?
-
Pełna kontrola nad budżetem kampanii – platforma Google Ads umożliwia rozliczenie w modelu CPC. Płacisz wówczas tylko i wyłącznie za kliknięcia w wyświetloną reklamę.
-
Możliwość wstrzymania kampanii w dowolnym momencie – możesz wstrzymać wyświetlanie linków sponsorowanych, a następnie bez większych konsekwencji wznowić kampanię.
- Natychmiastowe efekty – znaczny wzrost ruchu na stronie WWW odczujesz natychmiast po uruchomieniu kampanii w wyszukiwarce.
- Duże możliwości konfiguracji i optymalizacji kampanii – platforma Google Ads umożliwia wyświetlania reklam np. w określonych lokalizacjach, czy o określonych godzinach.
Google Ads – podstawowe korzyści ze współpracy z nami:
• Kampanię linków sponsorowanych Google Ads utworzymy od podstaw, lub zoptymalizujemy istniejącą kampanię znacznie poprawiając jej skuteczność.
• Odpowiedni dobór słów kluczowych – skonfigurowana przez nas kampania Google Ads, dotrze tylko do grupy użytkowników, na której najbardziej Ci zależy.
• Jasne warunki płatności – opłata prowizja od realizowanego w Ads miesięcznego budżetu, lub stała opłata abonamentowa zależna od wielkości kampanii.
• Możliwość rozszerzenia kampanii – o reklamę kontekstową na stronach partnerskich Google oraz tzw. Remarketing.
• Cykliczna optymalizacja ustawień Google Ads – na podstawie danych z Google Analytics w celu maksymalizacji skuteczności i redukcji kosztów kampanii.