Monitoring wizerunku w Internecie

Monitoring Wizerunku to przede wszystkim aktywna kontrola nad treściami, które klienci, kontrahenci, pracownicy lub inne osoby, publikują w internecie na temat Twojej firmy. Oferowane przez nas działania z zakresu Monitoringu Wizerunku w Internecie, to także skuteczna interwencja kryzysowa. W przypadku gdy nasze systemy do monitoringu wizerunku (Brand24, SentiOne, etc.) zidentyfikują pomawiające opinie, niepochlebne recenzje lub inne negatywne treści o Twojej firmie, podejmiemy natychmiastowe działania neutralizujące.

Dlaczego warto monitorować wizerunek firmy w Internecie?

Wizerunek firmy w Internecie bezpośrednio przekłada się na zyski, osiągnięcia oraz skuteczność procesu rekrutacyjnego. Widoczne z poziomu wyszukiwarki internetowej negatywne treści, takie jak nieprzychylne opinie, szkalujące komentarze na stronach opiniotwórczych oraz pracowniczych, czy pomawiające wpisy w mediach społecznościowych, są realnym zagrożeniem zarówno dla rozwoju, jak i bieżącego funkcjonowania Twojej firmy. W dobie powszechnego dostępu do for internetowych, portali społecznościowych oraz opiniotwórczych stron WWW, nawet pojedyncza negatywna opinia opublikowana przez rozczarowanego klienta, zawiedzionego kontrahenta lub skonfliktowanego pracownika, może dotrzeć do dziesiątek, setek, a z czasem nawet do tysięcy osób, poszukujących informacji na temat Twojej działalności poprzez wyniki wyszukiwania Google. Bagatelizowanie problemu negatywnych treści, lub też zbyt późne dostrzeżenie zagrożenia wizerunkowego, bez wątpienia przełoży się na utratę potencjalnych Klientów, przyniesie znaczne straty finansowe, a często może nawet doprowadzić do upadku firmy.

monitoring-internetu.jpg
Monitoring Wizerunku + Interwencja Kryzysowa w Internet-Image to najlepsza metoda na skuteczną kontrolę nad wizerunkiem firmy w Internecie.

Interwencja Kryzysowa w Internet-Image to skuteczna kontrola nad opiniami w Internecie

Oferowana przez nas usługa Monitoring + Interwencja Kryzysowa, pozwoli na natychmiastową neutralizację negatywnych treści, tak aby nie zdołały one zaszkodzić wizerunkowi i reputacji Twojej marki. W przypadku gdy nasz Monitoring zidentyfikuje zagrażające wizerunkowi Twojej Firmy treści, natychmiast i bez dodatkowych opłat podejmiemy działania mające na celu ich usunięcie ( → dowiedz się więcej o naszej usłudze usuwanie negatywnych treści. Unikniesz dzięki temu poważnego zagrożenia wizerunkowego, które może pojawić się w przypadku zaindeksowania w TOP10 Google niedostrzeżonych w porę negatywnych treści na frazy związane z nazwą Twojej firmy, produktu lub usługi.

Proponowany przez nas Monitoring Wizerunku w Internecie obejmuje m.in.: