Na czym polega analiza wizerunku w internecie?
W ramach analizy wizerunku przeprowadzimy szczegółowe badanie obecności Twojej firmy w Internecie. Szczegółowo przeanalizujemy wzmianki widoczne z poziomu wyników wyszukiwania na istotne dla firmy słowa kluczowe. Sprawdzimy także jak o firmie mówi się w mediach społecznościowych – na Facebooku, Twiterze i innych istotnych dla wizerunku portalach. Wyłapiemy wszelkie negatywne treści, takie jak niepochlebne opinie, recenzje oraz posty na forach internetowych. Negatywne treści oznaczymy, ocenimy ich potencjalne zagrożenie wizerunkowe. W formie obszernego raportu przekażemy sugestie rozwiązania problemów wizerunkowych zidentyfikowanych w trakcie analiz wizerunku
Dlaczego warto zainwestować w analizę wizerunku w Internecie?
To jak firma jest postrzegana przez potencjalnych klientów, pracowników i kontrahentów, bezpośrednio przekłada się na jej zyski, osiągnięcia, oraz możliwości rozwoju. Dostrzeżenie zagrożeń wizerunkowych w porę, może uchronić Cię przed poważnymi stratami finansowymi, oraz trudnościami w rekrutacji nowych pracowników. Inwestując niewiele w analizę wizerunku w Intrnecie i rozwiązując problemy wizerunkowe firmy możesz zatem zyskać przewagi, dzięki którym Twoja pozycja na rynku pozostanie przez długi czas niezagrożona.
Sprawdzimy jak postrzegana jest twoja firma w Internecie. W przypadku zidentyfikowania problemów wizerunkowych, zaproponujemy ich szybkie i skuteczne rozwiązanie.
Proponowana przez nas Analiza Wizerunku w Internecie zostanie przeprowadzona m.in.:
- w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google
- na forach internetowych oraz w grupach dyskusyjnych
- na popularnych serwisach społecznościowych
- na portalach branżowych i tematycznych
- na popularnych porównywarkach cenowych
- na blogach oraz mikro-blogach
- na serwisach opiniotwórczych
Pamiętaj: W zależności od wyników naszej analizy wizerunku w Internecie, zaproponujemy szybkie i skuteczne rozwiązanie zidentyfikowanych problemów wizerunkowych.